COVID-19

Ustaz Ahmad Awang nasihat tentang virus Covid19

Ustaz Ahmad Awang nasihat tentang virus Covid19

Vitamin C tingkatkan fungsi imun badan melawan penyakit #influenza, #coronavirus dan banyak lagi

Banyak hasil kajian saintis telah membuktikan dengan tingkatkan fungsi imun melalui pengambilan vitamin C, dapat bantu kita elakkan apa juga penyakit. InsyaAllah kita cuba kan.

Kaedah Melindungi Daripada #CoronaVirus #CoVid-19 berasaskan saintifik dan apa suplemen dari Shaklee yang sesuai?

Apa-apa yang kita cuba lakukan untuk tingkatkan fungsi imun kita, biar kita buat cara yang selamat dan berkesan terbukti mengikut sains.

Koronavirus adalah virus yang sering terjadi pada spesis haiwan. Ianya amat jarang untuk manusia terjangkit. Akan tetapi dengan berita baru-baru ini, menunjukkan yang ianya mulai menjangkiti manusia. Perkara ini mungkin disebabkan virus ini mula berevolusi dan tersebar kepada manusia.

Selepas outbreak Influenza awal tahun ini, satu lagi virus yang mula menjadi kerisauan seluruh dunia iaitu korona virus. Setakat ini negara-negara seperti Amerika, Jepun dan Korea mempunyai kes jangkitan koronavirus. Semua negara berhati-hati untuk membendung virus ini supaya tidak memasuki negara.

Amalkan Suplemen Untuk Cegah #CoronaVirus

Sebagai salah satu usaha kita utk menangani virus yang sedang melanda, amalkanlah Vitamin C, bukan sekadar makan buah oren & jambu batu, tapi seperti yang dikatakan oleh Dr Robert Cathcart (seorang orthopedic surgeon yang kemudiannya specialized dalam allergy, environmental and orthomolecular medicine – : orthomolecular adalah bidang perubatan alternatif yang bertujuan untuk mengekalkan kesihatan dengan nutritional supplements) – dos yang besar.

Ikuti penerangan saya selanjutnya dalam blog:

Jom dapatkan set #immunebooster dengan saya hari ini!, wasap

#vivixShaklee #coronavirus #covid19 #VivixResV #TeamJutawan #vitaminc

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Jadi kalau korang suka & rasa video ini membantu, jangan lupa klik the LIKE button supaya saya bersemangat kongsikan lebih banyak lagi kisah-kisah harian & pengalaman hidup saya sebagai seorang Coach Detox / Kurus

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Jom follow perkembangan terbaru saya!

📸 Instagram:

💙 Facebook:

📝 Website:

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Oh jangan lupa subscribe my vblog ni ya 💋

🇲🇾 Vblogs:

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Berminat nak:

⌛ Join coaching online Jom Detox Jutawan atau jemput saya sebagai health speaker ditempat korang?? 👉 Just contact saya di email: ahmad.raihanah@gmail.com

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Sending you lots of loves from me,

🔥Coach Anah Ahmad

– MAF Empire Founder

– Senior Coach Detox

– Shaklee Business Builder